شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

ساعت دماسنج

علوي-12

+ فراخوان ستادهاي مردمي حجت‌الاسلام رئيسي براي ارسال فيلم و عکس هاي مردمي از تخلفات انتخاباتي ??ستادهاي مردمي سيد ابراهيم رئيسي اعلام کرد با وجود ارائه هزاران گزارش مردمي و صدها فيلم و عکس و سند موجود مبني بر تخلفات، مسئولان وزارت کشور اين تخلفات را رد کرده‌اند. ??اين تخلفات غالبا شامل کمبود تعرفه و مديريت هدفمند توزيع تعرفه در شعبي است که تخمين بالا بودن راي سيد ابراهيم رئيسي وجود داشته است.
علوي-12
?? مسئولان وزارت کشور وجود اين تخلف بزرگ را رد کرده و بارها مدعي شده اند که در کل کشور حتي يک مورد وجود نداشته که عمليات اخذ راي به دليل نبود تعرفه متوقف شده باشد.
علوي-12
به همين منظور وبراي تکميل مستندات جهت ارائه به نهادهاي قانوني،ازراي دهندگاني که خودشاهدتخلف «نرساندن تعرفه به راي دهندگان» وياهرتخلف ديگربوده وهنوزفيلم،عکس ومستندات خود راارائه نکرده انددعوت مي شود،باضبط ويدئوي جديد ازخود و قيد استان و شهرستان و شماره يا محل شعبه و ساعت وقوع تخلف، موضوع را براي ثبت اعلام نموده و به شماره 09907619041 ارسال کنند.
علوي-12
<ستادهاي مردمي سيد ابراهيم رئيس https://telegram.me/raisi_setad
علوي-12
سلام! بي خيال بشيم! گذشت! پس تمام ضررهايي که به مملکت در چهارسال گذشته رسيده و در چهارسال آينده خواهد رسيد رو چه کنيم؟!!!
ساعت دماسنج
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله فروردين ماه
vertical_align_top