• وبلاگ : يا امير المومنين روحي فداك
  • يادداشت : توجه!
  • نظرات : 2 خصوصي ، 19 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     


    نگاه کن عزيزم تيز بين باش و به روايت نگاهي عالمانه داشته باش ... بحث سب و لعن اصلا نيست !! بحث زير سوال بردن فضائل ثابت اشخاص هست ... بي شک امام زين العابدين شيخين را دوست نداشتند ولي مقام امامت و تقواي حضرت اجازه نميداد که منکر فضائل ثابت شده ان ها باشند .... حضرت در اين روايت ميخواهد عرض کند که درست است ان ها گمراه شدند ولي شما که زياده روي ميکنيد و ان ها را مشرک و کافر ميدانيد در حقيقت طعن به رسول الله ميزنيد که ان ها را از اقربين مشاورين و صحابه خود قرار داد .... لذا بهتر است در اعتقادات خود ميانه رو باشيم و تصحيحي کنيم بدين صورت که اعتقاد داشته باشيم شيخين گمراه شدند نه اينکه از اول کافر و فلان و فلان بودند .... و العاقبه للمتقين

    در ضمن اگر لعن کار خوبي بود حضرات معصومين به ما امر ميکردند ولي چنين نکردند تا صفوف مسلمين از هم نپاشد و تقيه را پيش راه کردند ... ولي متاسفانه شيعيان ساختگي ( روافض ) امدند و بر خلاف فرمايشات معصومين شروع به لعن و نفرين و سب و کارهاي زشت کردند و نگاه مذاهب را به مکتب اهل البيت برگرداندند و ما در اين ميان چاره اي جز روشن گري مريدان واقعي اهل البيت و امام زمان مظلوم نداريم .


    در ضمن براي الجبت و الطاغوت هرگز مصداقي تعيين نشده اگر شده است لطف کنيد روايت را همراه متن و منبع ذکر بفرماييد تا بررسي کنيم .... اولين کسي هم که به محمد و ال محمد ظلم کرد مشرکين مکه بودند نه شيخين !!!

    پاسخ

    مشرکين چکار به آل محمد داشتند؟ روايت رسول الله صلوات الله عليه و آله رو شنيده ايد که اگر کسي شب ها روعبادت کنه و روزها رو روزه بگيره و بين رکن و مقام در راه خدا کشته بشه،اما ولايت اميرالمومنين سلام الله عليه رو قبول نداشته باشه با صورت به جهنم پرت مي شه! برو اخوي با اين اسلام خودساخته تون رواياتي که به تواتر رسيده رو زير سوال نبر که اينطوري شيخين تون رو هم زير سوال بردي!يا نکنه نشنيدي روايت مشهور رو از لسان مبارک حضرت رسول صلوات الله عليه و آله که «من مات و لم يعرف امام زمانه مات ميته جاهليه»هر کس بميرد و امام زمانش را نشناسد به مرگ جاهلي مرده است.ياحديث غدير رو نخوندي که پيامبر لعن کردند دشمنان اميرالمومنين سلام الله عليه رو! شما انگار هيچ چي نخوندي!