سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترین برادران کسى است که براى او به رنج افتى . [ چه رنج افتادن مستلزم مشقّت است . و این شرّ را برادرى که براى او به رنج افتاده‏اند سبب شده . پس او بدترین برادران است . ] [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 96 مهر 18 , ساعت 9:25 عصر

بسم الله النور

سلام آقای خوبم

واسطه ام می شوید آیا؟؟؟

 

سلام خدای خوبم..

 

دنیا را خلق کردی که مرا به تو برساند..

مخلوقاتت را خلق کردی تا مرا به تو برسانند..

و خلق کردی تا من از این فرصت استفاده کنم تا بیشتر به تو نزدیک شوم...

و من چقدر کودک بودم! و کاش کودک بودم!

کاش وفای کودکان را داشتم و کاش صفای کودکان را..

 چه بد کرده ای بر پرونده عملم حک کردم!

که دنیا را بر تو ترجیح دادم!!!

و آدمهایش را!

و چه بد غفلتی کردم که یادم رفت دنیا برای نزدیک ترشدنم به تو بود، نه اینکه دنیا را برگزینم و تو را فراموش کنم!!!

و مرتکب چه بد خسرانی شدم که رضایت خلقت را بر رضایت تو ترجیح دادم................

و هم اکنون مقر و معترفم به اشتباهم، به خطایم، به غفلتم...

مرا می پذیری آیا...؟

مرا مورد عفو و غفران و بخششت قرار می دهی آیا...؟



لیست کل یادداشت های این وبلاگ