سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه برای خدا دوست بدارد، برای خدادشمن بدارد و برای خدا ببخشد، از کسانی است که ایمانشان کامل شده است . [امام صادق علیه السلام]
 
دوشنبه 96 مرداد 30 , ساعت 9:38 عصر

بسم الله النور

سلام آقای خوبم

آجرک الله 

یا بقیه الله

 

آقای خوبم مددی

این بار قلم نمی نویسد!

نمیدانم!

شاید هم می نویسد اما من نمیتوانم بخوانم 

و شرط خواندن عاشقی ست..

همان بزرگ ترین مشغله ای که بر سر کویش دل از همه دل مشغولیها می بُرند و پر می کشند!

و منِ دلبسته این متاع قلیل را چه به عاشقی!

چه به دل کندن!

من زیر این همه بار مانده را چه به سبک باری!

چه به سبک بالی!

و چه به پرکشیدن!

 

خدایا ضعف من می بینی و اشتیاق را هم همین طور...

خدای کریم من، کرمت دور می کند از من این پندار که آنچه شایسته ضعف من است با من رفتار کنی

و 

خدای رحمن من، چه زیبا رحمت رحمانیه ات حلاوت امید را به جانم می نشاند که مطابق اشتیاقم با من رفتار خواهی کرد..

 

خدای رحیمم، چشم به راه عنایت توام

میشود آیا

مطابق رحمت رحیمیه ات با من رفتار کنی؟؟؟



لیست کل یادداشت های این وبلاگ