سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ساکت می گردد تا سلامت بماند و می پرسد تا بفهمد . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 93 شهریور 17 , ساعت 11:11 عصر

به نام آفریدگار مهر

السلام علیک یا سیدی یا صاحب الزمان و رحمه الله و برکاته

آقا اجازه!

 

احوالات تان چطور است آقای روحانی؟! چند روزی بود توفیق دست به قلم شدن در مورد فرمایشات شما را نداشتم تا اینکه شما دیشب اساسی افاضه فیض فرمودید!

فرمودید که ما به دو چیز گیر می دهیم: دیوار و فیلتر!

و باز هم فرمودید: که ما فیلتر می کنیم دیگران فیلتر شکن می سازند!

جسارتا یک سوال!

احیانا اگر پس از ساخت خانه و ایجاد دیوار! دزد شریف از در و دیوار منزلتان(البته قبل از سمت ریاست جمهوری!) بالا می رفت دیوار را بر می داشتید و به جناب دزد می فرمودید بفرمایید داخل؟ یا علاوه بر دیوار چاره دیگری می اندیشید و حفاظ ها را تقویت می کردید تا دزد دیگر نتواند وارد خانه شود؟

اگر طبق فرمایشات شما جلو برویم حضور محافظان به آن قدری! آن هم میان مردمی که به استقبال شما آمده اند دیگر لزومی ندارد.

چون ممکن است محافظان شما هم هدف قرار بگیرند. طبق قاعده فیلتر نگذارید چون آن ها هم فیلترشکن طراحی می کنند شما هم محافظ نگذارید چون دشمن محافظان شما را از سر راه برمی دارد!

آقای روحانی! جدی جدی عزم جزم کرده اید ملت را به زور به جهنم بفرستید!

خداوکیلی در مورد بچه های تان هم اینگونه رفتار می کنید؟ شنیده بودیم فلان مسئول مملکتی امریکا فرزندش را از ورود به فیس بوک منع کرده است. آیا مردمان این مرز و بوم فرزندان شما نیستند؟! که این قدر غیر مسئولانه در موردشان تصمیم گیری می کنید؟

همان جوان هایی که در مورد خون شان صحبت کردید و فرمودید رفتند تا حجاب بماند، سینه سپر نکردند تا ما راه را برای آنان که عفت این مرز و بوم را نشانه رفته اند باز کنیم.

سیم خاردارهایی که تعیین کننده مرز یک کشور هستند، به نوعی همان فلیتر هستند. اگر در زمان جنگ دشمن با انواع سیم چین، سیم های مرز ما را می چید، رزمندگان غیور ایران اسلامی نمی گفتند سیم خاردارها را برداریم چون دشمن سیم چین دارد!

حرف آخر: حواس مان باشد دشمن بدجور با سیم چین هایش دل مان را نشانه رفته است...

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ