سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پنهان کننده دانش، به درستی دانشش بی اعتماد است . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 93 تیر 7 , ساعت 8:33 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا سیدی یا صاحب الزمان و رحمه الله و برکاته

آقاجانم اجازه!

می گویند آخرت روز حسرت است. یوم الحسره است. اما من  چه کنم که در دنیا حسرت گریبان گیرم شده...

خدای خوبم، دو ماه آسمانی ات گذشت اما من هیچ نکردم. رجب... شعبان... آه افسوس از این همه بی عرضگی.

از این همه تلاش نکردن برای استفاده از این دو ماه نورانی و حالا ماه میهمانی تو در راه است.

دعوتم می کنی اما من هیچ ندارم، نه کلام زیبا، نه لباس زیبا و نه عملی که تو را خشنود سازد اما باز دعوتم می کنی تا اگر در این دو ماه کاهلی کردم در ماه میهمانی ات تلاشم را مضاعف کنم. 

خدای مهربانم دستانم بگیر و مرا بالا ببر... همتم را افزون کن تا در زمره غفلت زدگان قرار نگیرم...

و اما بعد...

نام عملیات: رمضان

رمز عملیات: یا علی یا عظیم

محل عملیات: منطقه نفس اماره

نوع عملیات: نفوذی

هدف اصلی: پاکسازی قلوب

سلاح: قرآن و نیایش

به نام الله و به یاری امیرالمومنین سلام الله علیه عملیات رو آغاز می کنیم

 

یاعلی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ