سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زبانت را به نرم گویی و سلام کردن، عادت بده، تا دوستانت فراوان شوند و دشمنانت اندک گردند . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 93 اردیبهشت 21 , ساعت 7:46 عصر

به نام آفریدگار مهر

آقا اجازه!

السلام علیک یا صاحب الزمان و رحمه الله و برکاته

آمده ام با دلی پر اما دست های خالی! نه...! دست هایم آنقدر هم که فکر می کنم خالی نیستند!

شاید اگر خالی خالی بودند نفوذ کلامم بیشتر می شد.

نگاه که می کنم می بینم سیاه شده اند. اثرات سیاهی دلم بر دست هایم هم نشسته است.

خدایا 

خوب می دانی دلم چقدر پر است، از ...

نه! قرار است سکوت کنم. یادم هست قرارمان سکوت بود و رضایت.

مرا ببخش که خیلی وقتها گلایه می کنم، کوچکم دیگر!

اما تو بزرگی، خیلی بزرگ تر از دل کوچکم و گناهان بزرگش...

دلم از خیلی چیزها گرفته، از ناگفتنی هایش که بگذریم!

از خودم، از بدی هایم، از انسان! از بدی هایش دلم گرفته است.

آه...

 

و اما بعد...

دعـا پشتِ دعــا برای آمدنــت   گناه پشتِ گناه برای نیامدنت

 دل درگیر، میان این دو انتخاب  کدام آخر؟ آمــدنت یا نیامدنت

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ