سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر دلت جامه پرهیزگاری بپوشان تا به دانش برسی [از سفارشهای خضر به موسی علیه السلام]
 
دوشنبه 92 خرداد 13 , ساعت 11:8 عصر

به نام آفریدگار مهر

آقا اجازه!

 

صادق زیباکلام:

قالیباف، گزینه ایده‌آل اصلاح‌طلبان است!

«صادق زیباکلام» استاد دانشگاه تهران و از حامیان میرحسین موسوی در سال 88 معتقد است که قالیباف ایده آل ترین گزینه برای اصلاح طلبان است و باید اصلاح طلب ها از او حمایت کنند. به اعتقاد زیبا کلام همه ماجرای شایعه سازی درباره جلیلی و اینکه او گزینه نظام است به نفع تیم «قالیباف» تمام می شود.
 به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ صادق زیبا کلام در مصاحبه با «شرق» در پاسخ به این سوال که از سعید جلیلی به عنوان گزینه مورد حمایت نظام یاد می شود. شما این تحلیل را قبول دارید؟ می گوید: من یک نکته را قبول دارم و آن این است که از میان تمام نامزدهای وابسته به طیف اصولگرا آقای جلیلی با نگاه ایدئولوژیک و جهان بینی ای که دارند نزدیک ترین گفتمان به اصولگرایان را دارند. ایشان جریانی را به عنوان «خط مقاومت» در انتخابات به میان آورده است. وقتی این خط مقاومت را بررسی می کنید عملا تداوم گفتمان سال 84 آقای احمدی نژاد است. (اما) من قبول ندارم که احمدی نژاد در تمام این مدت مشکلات و دردسرهای آوردن مشایی به صحنه را قبول کرده باشد یا از بهار سخن گفته باشد که بخواهد از جلیلی حمایت کند. وی در ادامه می گوید: من معتقدم با حذف هاشمی رفسنجانی از انتخابات، آرای جلیلی به هیچ وجه افزایش نیافت.؛ بلکه شانس قالیباف زیاد شده است..... اصلاح طلبان وقتشان را تلف می کنند. من از مهر سال گذشته گفتم بهتر است که اصلاح طلبان نامزد خودشان را کنار بگذارند و پشت سر ناطق نوری یا قالیباف بروند. جالب است که نزدیکان آقای قالیباف با من تماس می گیرند و می گویند تو اگر درباره قالیباف صحبت نکنی بهترین خدمت و کمک را کرده ای. اما واقعیت امر این است که اگر قالیباف رییس جمهور شود، چاره ای ندارد که اقتصاد کشور را در مسیر توسعه حرکت دهد.

به نقل از هفته نامه 9دی   9day.ir

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ