سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با رغبت به آنچه نزد خداوند است، با اودوستی کن [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 92 خرداد 20 , ساعت 2:36 عصر

به نام آفریدگار مهر

آقا اجازه!

آقای ولایتی سلام علیکم!

و لن ترضی عنک الیهود و النصاری حتی تتبلع ملتهم؛ آیه 120 سوره مبارکه بقره

در مناظره سوم از تعامل بین ایران و غرب گفتید. گفتید که با غرب طوری تعامل داشتید که شما از8000سانتریفیوژ به 4500 کوتاه آمدید و آن ها هم این مقدار سانتریفیوژ را از شما پذیرفتند! اما انگار یادتان رفته که زمان آقای روحانی هم این تعاملات شد و قرار شد که 6 ماه فعالیت های هسته ای ما تعلیق شود اما آن ها به 6ماه رضایت ندادند و زمان را همیشگی کردند تا اینکه مقام معظم رهبری خودشان وارد شدند و شخصا تذکردادند که اگر وارد نشوید شخصا وارد می شوم!

و اما شما که فرمودید از 8000 به 4500 کاهش داده شد اما در عوض ما به تفاهم رسیدیم!

اگر این حرف را یک غیر مسلمان بزند تعجب نمی کنیم، اما اگر شما به عنوان یک مسئول مملکتی مسلمان بزنید آدم متحیر می شود!

مگر اینکه بفرمایید یک بار هم قرآن را با معنی نخوانده اید!

آیه و لن ترضی عنک الیهود و النصاری حتی تتبلع ملتهم؛ آیه 120 سوره مبارکه بقره

و یهود و نصارا از تو راضی نمی شوند مگر اینکه به آئین آنان دربیایی!

ما یادمان نرفته که در زمان شاه، بی احترامی به سگ امریکایی ها جرم محسوب می شد و مجازات داشت،

حالا چطور می گویید که به تفاهم رسیدند.تعامل کردیم!

یعنی واقعا فکر می کنید که آنها اهل کوتاه آمدن هستند!

آقایون کاندیدا که می فرمایید با هزینه کمتری تحریم را بپذیریم!

اولا قبل از فعالیت های هسته ای ما در تحریم بودیم!

ثانیا آن ها با فعالیت های هسته ای مشکل ندارند، با انقلاب اسلامی مشکل دارند

خواهش می کنم مانند یک انسان بی سواد صحبت نکنید! یا مثل یک غیر مسلمانی که با مبانی اسلام آشنایی ندارد!

آقای جهانگیرزاده نماینده تان در برنامه دیروز، امروز، فردا گفت که ایران مسئله اول امریکا نیست.

محض اطلاع تان صهیونیست با ادیان ابراهیمی درافتاد. یهود و مسیحیت را منحرف کرد،

 اما چون از دژ اسلام نتوانسته رد کند و ایران مهد اسلام است دقیقا با ایران اسلامی کار دارد!


شنبه 92 خرداد 18 , ساعت 1:47 عصر

به نام آفریدگار مهر

آقا اجازه!

مردی کم حاشیه!

دکتر سعید جلیلی به لحاظ روحیات شخصی، فردی با تقوا و کم حاشیه است. تا جای ممکن درباره مسایلی که در حیطه اختیاراتش نیست سخن نمی گوید و بدون حاشیه خاصی به دنبال انجام وظیفه تعریف شده خویش است. این نقطه قوتی است که یکی از بزرگترین نقاط ضعف رییس جمهور فعلی بود و هست. 

از طرف دیگر جلیلی در بسیاری از نقاط قوت احمدی نژاد با او شباهت دارد. جلیلی ساده زیست و پرکار است و همین تشابه در نقاط قوت وی با احمدی نژاد باعث شده تا امروز مخالفان جلیلی که حرف جدید و مهمی برای نقد او ندارند،‌ به خاطر شباهت نقاط قوت جلیلی با احمدی نژاد، او را احمدی ن‍ژاد دوم بدانند؛ غافل از آنکه اگر قرار باشد با گفتن احمدی نژاد 2؛ کسی نقد شود باید این نسبت به کسی داده شود که در نقاط ضعف با احمدی نژاد اشتراک دارد در حالی که جلیلی دقیقا خلاف این روند بوده و هست و بسیاری از ضعف های احمدی نژاد را ندارد، کم حاشیه است، علاقه ای به تقابل بیهوده با افراد و جریان های دیگر ندارد، کنش های سیاسی وی نمادی از "عقلانیت انقلابی" است و سابقه و مواضعش نشان می دهد قانون برای وی فصل الخطاب است و از همه مهمتر عملکردش در سالهای اخیر نشان داده یکی از نزدیک ترین مدیران ارشد کشور به رهبر انقلاب در قول و فعل بوده است بگونه ای که سایت روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نیز نتوانست در یکی از تحلیل های اخیرش از این مساله چشم پوشی کند و در تحلیلی آغشته به عصبانیت نسبت به حضور جلیلی در انتخابات واکنش نشان داد و نوشت: " جلیلی از لحاظ شخصیتی بسیار به رهبر ایران نزدیک می باشد."


جمعه 92 خرداد 17 , ساعت 10:47 عصر

به نام آفریدگار مهر

آقا اجازه!

جالب اینجاست که قطع نامه 598 که همون جام زهر هست،جز ننگ چیز دیگه ای هم برای اونهایی که امام رو مجبور به پذیرشش کردند داره؟!

به دروغ به امام گفتند تسلیحات نداریم،انبارهامون خالیه، اما ما کلی تسلیحات داشتیم.

آقایون فرمانده چرا چنین دروغ بزرگی رو به امام گفتید؟

اگر واقعا به نگاه افتخار به این قضیه نگاه می کنید لطفا به این سوال پاسخ بدید:

چرا امام تعبیر جام زهر رو به کار بردند؟ 

1.کسی به میل خودش جام زهر رو نمی نوشه!

2. ثانیا نوشیدن جام زهر چه عواقبی رو در پی داره؟

حاج آقای پناهیان از امام جمله ای رو نقل کردند که امام فرمودند یک زمانی میرسه که یک عده ای پرونده قطع نامه 598 رو پی گیری می کنند.

رو می کنند مستندات این قطع نامه رو!

 


جمعه 92 خرداد 17 , ساعت 1:46 عصر

به نام آفریدگار مهر

آقا اجازه!

 

انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در حالی برگزار می شود که شرایط منطقه و جهان طی سه دهه گذشته بسیار متفاوت است؛ تحولات بوجود آمده در بسیاری از کشورهای عربی به همراه فراز و فرودهای پرونده هسته ای ایران طی سالهای اخیر در حالی صورت گرفته است که همزمان اتحادیه اروپا و امریکا سخت ترین شرایط اقتصادی و سیاسی خود را تجربه کرده اند؛ در چنین شرایطی جمهوری اسلامی ایران که از 35 سال قبل داعیه دار الگوسازی برای مستضعفین جهان و مقابله با امپریالیسم بین المللی بوده است، در شرایطی به سر می برد که بیش از هر زمان دیگر نیازمند ادامه رویکرد "مقاومت" در عرصه جهانی است. رویکردی که علیرغم همه دشواری های 30 سال اخیر، دستاوردهای کم نظیری داشته است بگونه ای که امروز بخشی از هویت جمهوری اسلامی ایران در جهان را مقاومتش در برابر جریان استکبار تشکیل داده است .

در چنین شرایطی بدیهی است که انتخابات یازدهم ریاست جمهوری از حیث آنکه منجر به پیروزی کاندیدایی شود که در افکار عمومی "نماد مقاومت" در خارج از مرزهای کشور باشد اهمیت مضاعفی دارد؛ سعید جلیلی دقیقا همان فردی است که در شرایط کنونی در داخل و خارج از کشور به این ویژگی شناخته می شود و جملات برخی از سیاستمداران ارشد اروپایی درباره او، این ادعا را تایید می کند.

در همین راستا خاویر سولانا رییس پیشین سیاست خارجی اتحادیه اروپا در میزگردی که در فروردین  سال 92 در واشنگتن برگزار شد،‌ گفته بود : "سعید جلیلی اهل نرمش در مذاکرات نیست." ‌چندی بعد نیز کاترین اشتون مسئول فعلی سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستار تعویض سعید جلیلی از مسئولیت مذاکرات هسته ای شده بود؛ چرا که وی را اهل امتیاز دادن به غرب نمی دانست؛ رویکردی که جلیلی در برابر غرب از خود نشان داده دقیقا خلاف آن چیزی است که پیش از وی در دوران حسن روحانی تجربه شده بود و هم باعث نقدهای فراوان گردیده بود و هم نتیجه مذاکرات آن سالها را تونی بلر نخست وزیر انگلیس بیان داشته بود: "میوه (اشغال) عراق را از دستان روحانی گرفتیم."


 


پنج شنبه 92 خرداد 16 , ساعت 5:57 عصر

به نام آفریدگار مهر

آقا اجازه!

 

قابل توجه! چه کسانی دکتر جلیلی را تایید کرده اند؟

دکتر سعید جلیلی نه تنها به سبب جایگاه خاص خود در سالهای اخیر، شخصا فردی با تجربه و آگاه نسبت به اداره کشور شناخته می شود بلکه نخبگان و مدیران کارآمد و متعهد پرشماری آماده یاری رسانی به او جهت مدیریت کشور و اقدمات اجرایی بزرگ هستند.

فارغ از پشتوانه های معنوی گرانقدری مانند علامه مصباح یزدی و آیات عظام زابلی، خزعلی و ... نخبگان شناخته شده ای مانند حجه الاسلام میرباقری، حجه الاسلام آقاتهرانی، حجه الاسلام رجبی، حجه الاسلام پناهیان، دکتر اصغر طاهرزاده، حجه السلام نبویان، حجه الاسلام رهدار و مدیران اجرایی و باتجربه ای چون دکتر پرویز داوودی (معاون اول رییس جمهور در دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی)، دکتر کامران باقری لنکرانی (وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت نهم) دکتر علی باقری (معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور)، مهندس پرویز فتاح (وزیر نیروی دولت نهم و مسئول بنیاد تعاون سپاه)، دکتر مسعود میرکاظمی (وزیر بازرگانی دولت نهم، وزیر نفت دولت دهم و رییس کمیسیون انرژی مجلس نهم)، دکتر محمد سلیمانی (وزیر ارتباطات دولت نهم و استاد مخابرات دانشگاه علم و صنعت)، مهندس محمد رضا اسکندری (وزیر کشاورزی دولت نهم و  مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر)، دکتر رضا تقی پور (وزیر ارتباطات دولت دهم)، دکتر علی اصغر زارعی (معاون سابق وزیر نفت و نماینده مجالس هشتم و نهم)، مهندس سید مهدی هاشمی (رییس سازمان مهندسی کشور، سرپرست وزارت کشور در دولت نهم و نماینده مجلس نهم)، دکتر غلامحسین رضوانی (قائم مقام معاونت راهبردی رییس جمهور)، دکتر هادی زاهدی وفا (استاد اقتصاد و معاون وزیر اقتصاد در دولت نهم) و... را می توان پشتوانه های مدیریتی و اجرایی دکتر سعید جلیلی دانست.http://hayate-tayebe.blog.ir/

دکتر سعید جلیلی

 


پنج شنبه 92 خرداد 16 , ساعت 2:6 عصر

به نام آفریدگار مهر

آقا اجازه!

دکتر جلیلی دبیر جلسه ای است که اعضای آن را مدیران ارشد تشکیل می دهند...

 

دکتر جلیلی در راس جایگاهی قرار دارد که بواسطه وظایف تعریف شده و حقوقی خود، با مشکلات ریز و درشت کشور آشناست.  وی در واقع دبیر جلساتی است که اعضای آن را مدیران ارشد کشور تشکیل می دهند: روسای سه قوه، رئیس ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح ، فرمانده ارتش، فرمانده سپاه پاسداران، وزیر کشور، وزیر اطلاعات، وزیر دفاع و وزیر امور خارجه و ... لذا بدیهی است که طرح اصلی ترین چالش ها و مهم ترین موضوعات مربوط به اداره کشور بخشی از تجربه روزانه سعید جلیلی باشد، طبیعی است که وی طی حضور 6 ساله خود در این جایگاه، هم با چالش های سیاسی- امنیتی کشور آشنا باشد و هم با مسایل مربوط به اقتصاد و فرهنگ، و زمانی این تجربه ارزشمند تر می شود که توجه داشته باشیم 6 سال گذشته،‌ سالهایی بوده است که مهم ترین دوران مدیریت کلان نظام سپری شده است.

فتنه 88، تحولات منطقه و جهان و هم چنین مذاکرات هسته ای ایران با اتحادیه اروپا، بخشی از تجارب ارزشمندی است که دکتر سعید جلیلی بواسطه حضور در راس شورای عالی امنیت ملی کشور  بدست آورده و به همین خاطر به محرمانه ترین و جزیی ترین داده ها و تحلیل ها اشراف کامل دارد و بدون تردید این نقطه قوت می تواند به عنوان یک برگ برنده مدیریتی کلان برای دکتر جلیلی جهت اداره کشور در دولت آینده باشد.

دکتر سعید جلیلی

 


پنج شنبه 92 خرداد 16 , ساعت 1:56 عصر

به نام آفریدگار مهر

آقا اجازه!

 

چرا دکتر جلیلی؟

حضور 6 ساله دکتر سعید جلیلی در راس شورای عالی امنیت ملی کشور نه تنها از وی یک دیپلمات با تجربه ساخته است، بلکه بواسطه حیطه وظایف وی و لزوم اشراف بر امنیت ملی کشور، او را به مدیری توانا و آگاه نسبت به شناخت نقاط قوت و ضعف و مدیریت کلان کشور  تبدیل کرده است.

دکتر سعید جلیلی فارغ از تجربه ی حضورش در وزارت امور خارجه، بیشتر بواسطه مذاکرات مهم هسته ای سالهای گذشته با سران اتحادیه اروپا، اشراف کم نظیری بر سیاست خارجی و شناخت غرب دارد. وی در عمل علوم سیاسی را تا مقطع دکترا آموخته و "غرب نظری" را در دوران تحصیلش از عمق جان درک کرده است؛ از طرف دیگر به سبب تجربه مذاکرات پی در پی با غربی ها در سالهای گذشته، "غرب عینی" را هم کامل و بدون چون و چرا می شناسند؛ از این رو همواره به جای "تنش زدایی" و دیگر رویکردهای "منفعلانه" در برابر غرب، از "تهدید زدایی" و سیاست خارجی "پیشرونده" نسبت به اروپا و امریکا سخن می گوید؛ به دنبال سیاست خارجی فعال و پویا در برابر همسایگان و دیگر کشورهای جهان است و به خوبی معنا و ضرورت مقاومت و پایداری در برهه کنونی در برابر دشمنان ملت را درک می کند.http://hayate-tayebe.blog.ir/

http://www.presidentjalili.ir/

دکتر سعید جلیلی

 


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ