سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برادرانِ در راه خدای متعال، دوستی شان می پاید ؛زیرا سبب آن، پاینده است . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 94 تیر 11 , ساعت 11:0 عصر

 

به نام آفریدگار مهر

السلام علیک یا سیدی یا صاحب الزمان و رحمه الله و برکاته

آقا اجازه!

 


سلام آقای علیخانی!

از آنجایی که وقتی در شبکه های مجازی پشت سرتان حرف می زدند بنده وظیفه خودم می دانستم که از شما دفاع کنم حالا با صراحت با شما صحبت می کنم.

بنده و امثال بنده از شما دفاع می کردیم شاید به این دلیل که فکر می کردیم انسان اهل دغدغه و ارزشی هستید. کسی هستید که واقعا می خواهید اثر مثبت در تفکر انسان ها بگذارید. این را از نوع انتخاب مهمان هایتان فهمیده بودیم و البته از ادبیات تان! بگذریم که گاهی در کلام تان حرف هایی پیدا می شدکه خیلی جالب نبود ولی خب! قابل اغماض بود.

در انتخاب مهمانان تان به پول و ظاهر نگاه نمی کردید برعکس خیلی از آدمهای این دوره و زمانه که عقلشان اندازه صفرهای حسابشان است اما راستش نمی دانم چرا ناگهان اینطور شد؟!

چه شد که جنس رفتار و نگرش مهمان آن شب شما اینقدر با بقیه مدعوین شما متفاوت شد! به تیپ اعتقادی شما هم واقعا نمی آمد.

می شد گفت که آقای علیخانی حواسش نبوده؟!

ولی آیا واقعا می شود اینطور گفت؟!!

ما شما را خیلی خوش غیرت تر از این حرف ها می شناختیم، خیلی باغیرت از این که .... باور بفرمایید خجالت می کشم اوصاف مهمان را بگویم حتی اگر خوب همه چیز را می دانید. گرچه نیاز به تکرار است...!

اما کلام آخرتان در گزارشی که ساعت 22 پخش شد خیلی فرق داشت با نوع نگرشی که ما از آقای احسان علیخانی سراغ داشتیم!

ببخشید ولی شاید ما خیلی خوش بین بودیم! خیلی راحت گفتید ما حدود 150 مهمان داشتیم، خب شما اشتباه نمی کنید! ما هم اشتباه کردیم!

همین؟!

نگویید از ژست های نابهنجار و ضد اسلامی آن خانم خبر نداشتید که خودش می شود عذر بدتر از گناه!

درثانی اشتباه داریم تا اشتباه!

وقتی ابزاری مثل رسانه در دست ما قرار می گیرد که میلیون ها نفر مخاطب دارد و میلیون ها نفر جذبش شده اند دیگر نمی توانیم بگوییم شما اشتباه نمی کنید! وقتی آن همه هزینه (فرقی نمیکند از طریق شرکت های مختلف باشد یا بیت المال) در دست ما قرار می گیرد که کلی می توان با آن کارها کرد یعنی وظیفه ما در قبال این جایگاه و این بودجه سنگین است!

راستش را بخواهید تصاویر آن خانم که به ذهنم می رسد یاد ماهواره می افتم. آیا واقعا تلویزیون جمهوری اسلامی جای حضور چنین افرادی است. نگویید خب ما اشتباه کردیم که آن وقت باید بگوییم حاشا به غیرت تان! و دلم بیش از پیش خواهد سوخت که مجری ای که ما روی ارزشی بودنش حساب می کردیم چقدر راحت از این عمل تعبیر به اشتباه می کند!

ببخشید خاطر مبارک تان را مکدر کردم، خاطرمان آنقدر مکدر شده بود که قابل اغماض نبود! 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ