سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ یک از نیازهای کوچک خود را حقیرمشمارید ؛ زیرا محبوب ترین مؤمنان نزد خداوند متعال ، کسی است که بیشتر از همه از او درخواست می کند . [امام باقر علیه السلام]
 
یکشنبه 92 خرداد 12 , ساعت 4:41 عصر

به نام آفریدگار مهر

مقام معظم رهبری:

دنیای اسلام باید یکپارچه در مقابل تجاوز استکباری آمریکا و متحدانش بایستد و بداند که جز ایستادگی برای رفع شر این شرارت مجسم یعنی آمریکا و استکبار هیچ راه دیگری وجود ندارد و هیچ کوتاه آمدنی و هیچ عقب نشینی اشتهای سیری ناپذیر مستکبران را اشباع نمی کند. این ها جز به تسلط مطلق بر دنیای اسلام و منطقه خاورمیانه به هیچ چیز دیگری قانع نیستند.   83/6/23

حسن روحانی:

در حال حاضر، رابطه ایران و آمریکا خصمانه است، آمریکا به هر بهانه ای به ایران فشار می آورد و در این رابطه کشورهای دیگر را هم تشویق می کند. ادامه این روند برای ایران، آمریکا و منطقه میسر نیست.

محمد باقر قالیباف:

سال 86 در مرکز مطالعات خاورمیانه این نکته را مطرح کردم که به جای تعریف رابطه مان با آمریکا در قالب تقابل صرف! یا تعامل صرف باید به سوی رقابت با این کشور برای تأمین منافع مان حرکت کنیم.

علی اکبر ولایتی:

با مدیریت درست می توان روابط خارجی را حل کرد. دلیلی ندارد با همه دنیا بد باشیم!

دکتر جلیلی:

اینکه 6 قدرت جهان تمام ظرفیت خودشان را به کار می‌گیرد و اختلافاتشان را کنار می‌گذارند و در برابر یک کشور متحد می‌شوند، به این علت است که یک قدرت جدید ظهور کرده که خلاف اراده آنها حرکت می‌کند.

و اما حرف آخر:

این در حالی ست که نظر امام«رحمه الله علیه» و مقام عظمای ولایت بر دشمنی صرف آمریکا با ملت ایران است و در مقابل دشمن قسم خورده باید استوار ایستاد نه اینکه برای بدست آوردن منافعی کوتاه مدت عقب کشید و مرحله به مرحله انقلاب را تقدیم آنان کرد.

حالا قضاوت با شما!



لیست کل یادداشت های این وبلاگ